Nye billeder på monokrom & makro siderne

Så har jeg uploadet lidt billeder fra en tur i Tyrrestrup skov. Jeg havde ikke været i den skov i 20 år, så jeg var lidt spændt på hvordan det så ud, og om der overhovedet var noget at fotografere der. Jeg havde givet mig det benspænd at kun medbringe mit 105mm makro objektiv på turen, men det viste sig at være en god udfordring. Jeg fik øvet lidt udendørs makro fokus stacking teknik for første gang. Resultaterne er ikke helt perfekte men meget opmunterende, så det er helt sikkert noget, som jeg gerne vil arbejde videre med.

Tyrrestrup skov

Tyrrestrup skov

Skriv et svar

