Mine første billeder fra England

Som nogle måske har bemærket, så er jeg flyttet til Lancaster, England for de næste par måneder. Og jeg har naturligvis taget mit kamera med, så jeg vil uploade lidt billeder efterhånden som jeg kommer rundt omkring. Jeg har desværre ikke en PC med herover, så alle billederne her er fotograferet i JPEG og redigeret i iPhoto for iPad – det er bestemt ikke det samme som min iMac og Photoshop CC, men indtil videre bliver det lige nødt til at være nok.

Jeg tog bussen til Morecambe i tirsdags (27/5) for at gå en lang tur langs kysten. Det kom der disse billeder ud af:

Når jeg får lidt mere styr på at redigere og uploade billeder hertil via min gamle iPad, så vil jeg naturligvis komme med nye opdateringer oftere.

Skriv et svar

